THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, January 2, 2011

...hari kedua tahun 2011...

..xda pa yg special pun jadi..cuma hari2 yg besa..melayan diri ja..elak dari terpikir benda2 yg x best n menyakitkan hati..
skang ni aku nak chill ja..malas nak kecoh2..sunyi mmg sunyi..tapi apa leh wat..'dia' pun dah balik u...kot2 dia x pikir pun psl aku..xpalah..benda dah jadi..aku pasrah ja..
citer2 korea ja yg hiburkan aku..lau x pun dengar2 lagu,,
bestnya tgk jln citer dia..sedikit sebyk cam hidup aku..juz 1 ja bezanya..selalunya last2 'happy ending',,
aku plak??jgn ckplah..'sad ending' lah..pa g..
aku cuma nak disyg sbgai diri aku yg sebenar,,selama ni aku yg mencari..skang..tiba masanya utk aku 'bersara' n tengok..adakah aku akn dicari..
xnaklah mengharap sgt 100%..kecewa ja t..
mungkin Allah dah tentukan sapa yg sesuai tuk aku..aku cuma perlu tunggu n lihat pa jadi..
Insyaallah..setiap pa jadi aku percaya da hikmahnya,,
x slh tuk aku bermimpi kan???hahaha,,betapa seksanya keadaan aku skng ni..
tapi sakit tu dah terlalu mendalam sampai aku pun dah x dpt rasa pa yg aku betul2 rasa..
aku mmng lemah ngn benda2 gini,,
semua kenangan manis aku..aku hanya leh simpan..
aku xleh terlalu mementingkan diri..lau dia mmng tuk owg len n bukan tuk aku..
aku hanya leh berdoa tuk kebahagiaan dia wlau sesakit mana pun..
aku hanya tertanya2 ja skang...
PA SEBENARNYA STATUS AKU SKANG???????????

0 comments: